miércoles, 10 de marzo de 2010

ENQUESTA SOBRE EL FUTBOL!

Si teniu un moment per a contestar la enquesta us ho agrairia molt. Gràcies.
Enllaç de l'enquesta

RESULTATS DE L'ENQUESTA

Finalment ja tinc els resutats de l'enquesta que vaig fer, i estic molt agraida a totes aquelles persones que per uns instants ho van deixar tot i es van pendre uns minuts del seu temps per a contestar-me l'enquesta. Gràcies.

La primera gràfica mostra la gent que li agrada el futbol i a la que no.



En aquesta gràfica, de les 12 persones que m'han contestat aquesta enquesta a 11 persones els hi agrada el futbol (un 92%), a 1 persona (el 8%) no massa i no hi ha agut cap persona que no li agradi el futbol.


L'altra gràfica que he ficat mostra la nota que la gent li a ficat al futbol.



En aquesta gràfica que m'han dit la nota que els i ficarien al futbol totes les persones han ficat un aprovat. Una persona a ficat un 5, una altra un 6, dos persones han ficat un 7, dos més un 8, tres persones un 9 i tres més un 10.


I aquesta gràfica mostra la gent què m'ha contestat l'enquesta i els dies que m'he l'han contestat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario